به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، شهردار تالش در همایش تجلیل از کارگران این نهاد گفت: کارگران از با ارزش ترین اقشار جامعه هستند و نان حلال به خانه می برند و تلاش آنها در به ثمر رسیدن برنامه های شهرداری اهمیت زیادی دارد.
حسن محمدپور افزود: قدردانی از قشر زحمتکش کارگر در اسلام عبادت تلقی می شود و روز کارگر بهانه ای برای قدردانی از زحمات این قشر زحمت کش است و البته این کار در مقابل تلاش های آنها بسیار ناچیز است.
وی ادامه داد: سیاست های کاری شهرداری به منظور سرعت بخشیدن به طرح های عمرانی تدوین شده است و اجرای طرح ها با تلاش شبانه روزی کارگران زحمت کش میسر خواهد شد.
محمدپور ادامه داد: بودجه حدود 250 میلیارد ریالی شهرداری تالش در سال گذشته با اتکا به منابع درآمدی آن تامین شد و بودجه سال جاری این نهاد 300 میلیارد ریال تعیین شده است.
وی بیان کرد: شهرداری تالش 209 کارگر دارد و همه آنها تحت پوشش بیمه هستند.
قدرت رحمانی رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی تالش نیز در این همایش گفت: کارگر در اسلام شان بالایی دارد و برای رفاه حال کارگران این شهرستان جلسه ها و نشست های متعددی با مسئولان شهرستان برگزار می کنیم.
در پایان این همایش با هدایایی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر تالش از کارگران زحمتکش شهرداری این شهر تجلیل شد.
اجرای برنامه های هنری و پذیرایی از خانواده های کارگران از بخش های دیگر این همایش بود.
براساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در تالش، مدیر جهادکشاورزی این شهرستان از صدور 137 فقره اخطاریه توسط سامانه 131 امور اراضی در سال 95 برای مقابله با زمین خواری و تخریب اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.
سید علی موسوی گفت: سامانه ارتباط مردمی 131 در شهرستان تالش در شهریور 1394 شروع به کار نموده است و بر اساس گزارشات مردمی و دهگردشی اخطاریه صادر می کند.
وی افزود: از 137 اخطاریه صادر شده در سال گذشته 68 مورد دارای مدرک مثبت بود و 14 مورد با تشکیل پرونده قضایی به دادگاه ارسال شد و بقیه در حال بررسی است.
شهرستان تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت و 27 هزار هکتار اراضی کشاورزی در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7106 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.