فرماندار شهرستان رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید استاد مرتضی مطهری، فرا رسیدن هفته معلم را به همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت به ویژه معلمان این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رشت،  سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید استاد مرتضی مطهری، فرا رسیدن هفته معلم را به همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت به ویژه معلمان این شهرستان تبریک گفت.

در این پیام آمده است: این ایام فرصتی برای ارج نهادن به زحمات تمام کسانی است که در عرصه تعلیم و تربیت با جان و دل همت گمارده و با درک و شناخت درست از رسالت سنگین خود، به آموزش نسل آینده ساز می پردازند.

درود می فرستیم به روح معلم بزرگ انقلاب اسلامی، عالم باتقوا و دانشمند فرزانه علامه شهید استاد مرتضی مطهری که مظهر فداکاری و مجاهدت در راه اسلام و ملت است، شخصیتی که امام راحل(ره) او را پاره تن خود نامیدند و بارها بر اسلام شناسی و اندیشه های والای وی صحه گذاشتند.

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به مردم متدین و شهید پرور شهرستان رشت به ویژه معلمان، مربیان، دبیران، آموزگاران، اساتید و فرهنگیان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق هر چه بیشتر این عزیزان را در سالی که به‌ نام اقصاد مقاومتی، تولید واشتغال شده، در راستای ایفای نقش بی‌بدیل در تحقق این شعار مسئلت می نمایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.