عباس پارسامنش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، از تمامی افرادی که گزارشی در خصوص جرائم و تخلفات انتخاباتی دارند،خواست ، مراتب را به دبیرخانه شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی مستقر در دادگستری سیاهکل گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
وی اظهار داشت: از همه ی کاندیداها و هواداران آنها در انتخابات پنجمین دوره ی شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تقاضا می شود در چارچوب قانون عمل نمایند و از تبلیغات زود هنگام به طور جدی خود داری نمایند.
وی با اشاره به برگزاری 2 جلسه در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در شهرستان سیاهکل تصریح کرد: این جلسات مصوبات مهمی از جمله رصد فعالیت افراد در فضای مجازی و خودداری استفاده از امکانات دولتی و عمومی در جهت حمایت از کاندیداها داشته است.
رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات در شهرستان سیاهکل با اعلام شروع به کار شعب این ستاد و قضات ویژه برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری این شهرستان یادآورشد: تاکنون پرونده ای در این خصوص تشکیل نشده و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند .
پارسامنش ابراز امیدواری کرد که با کمک همگان و رعایت دقیق قانون ،انتخابات با شکوه و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.
شهرستان سیاهکل در 40 کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد و این شهرستان دارای 2 بخش مرکزی و دیلمان است که نزدیک به 50 هزار نفر جمعیت دارد.
در روستاها و شهر سیاهکل 194نفر به عنوان اعضای پارلمان محلی ( شورا ) از سوی مردم انتخاب می شوند.
در شهرستان سیاهکل 93 صندوق اخذ آرا به صورت ثابت و سیار پیش بینی شده و براساس آمارسال 95 با 900 نفر رای اولی حدود 38 هزار نفر واجدین شرایط برای رای دادن در این شهرستان هستند.
خبرنگار: لیدا حاجی پور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/7297/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.