علی نظرمحمدی عصر دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیدواریم که مسئولان استان، قدر این تیم و همچنین هواداران بی شمار و متعصب آن را بدانند.
وی اظهار کرد: شیرینی این پیروزی و صعود به لیگ برتر ما بسیار لذتبخش است چون تیم سپیدرود در طول مسابقات بسیار مظلوم بود و با دست خالی توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.
نظرمحمدی در مورد دیدار این تیم با نساجی قائمشهر نیز بیان داشت: بازی بسیار سخت و نفس گیری بود که خوشبختانه موفق شدیم برابر این تیم به برتری برسیم و به لیگ برتر صعود کنیم.
وی ادامه داد: در 30 دقیقه اول بر بازی تسلط داشتیم و توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم اما در 30 دقیقه دوم 2 گل خوردیم و پس از آن نیز در 30 دقیقه پایانی با تعویض هایی که انجام دادیم و همچنین حمایت همه جانبه طرفداران ، دوباره بر بازی تسلط کامل یافتیم و توانستیم سومین گل را نیز به ثمر برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: من به بازیکنانم ایمان داشتم و امیدواری زیادی برای صعود به لیگ برتر داشتیم که سرانجام موفق نیز شدیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی قائمشهر ، عصر دوشنبه در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست داد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با این پیروزی 61 امتیازی شد و پس از پارس جنوبی جم، در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت و به همراه این تیم به لیگ برتر صعود کرد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.