به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد حسنی روز دوشنبه در همایش فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان گیلان در مرکز آموزش های تخصصی دریایی باقرالعلوم رشت با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق های امری واجب است، اظهار کرد: تعیین سرنوشت ملت به دست خود، حقی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم اعطاء شده و باید در این راستا ادای تکلیف کرد.
وی عدم حضور در پای صندوق های رای را بی ارزش شمردن حق مسلم خود دانست و تصریح کرد: با بی ارزش دانستن انتخابات، زمینه دخالت بیگانگان در کشور فراهم می شود و زمانی می توانیم عزت داشته باشیم که خودمان برای آینده کشورمان تصمیم بگیریم.
حجت الاسلام حسنی با تاکید براینکه در انتخاب اشخاص باید شاخص های جامعه اسلامی مد نظر قرار گیرد، تاکید کرد: صداقت، نخستین شاخصه رییس جمهوری ملت بزرگ ایران اسلامی است و نامزدهای انتخاباتی باید عملکرد و کارنامه خود را در معرض قضاوت مردم قرار دهند.
وی امانت داری را یکی دیگر از شاخص های مورد نیاز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برشمرد و گفت: رئیس جمهوری باید دغدغه مستضعفان را داشته و علاوه بر اخلاق مداری ، دارای تجربه کافی مدیریتی باشد.
حجت الاسلام حسنی اقتدار در برابر تهدیدهای دشمنان را از شاخص های بسیار مهم یک رییس جمهوری دانست و افزود: ولایتمداری ، اسلام شناسی و مدیریت کشور بر اساس دین از دیگر شاخصه های رییس جمهوری یک کشور اسلامی است .
جانشین سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: فرصت خدمت به مردم به عنوان امانت و امتحان در اختیار افراد گذاشته می شود و باید از این فرصت، در راستای خدمت به مردم استفاده کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین میان دوره دهمین دوره مجلس شورای اسلامی (در چهار استان) به صورت همزمان در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشاردهنده:کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.