مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری‌مساجد گیلان از برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه در بیش از ۸۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت،حجت الاسلام سلیمان پور ابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با تبریک ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، گفت: به مناسبت ماه شعبان برنامه‌های ویژه‌ای در کانون‌های مساجد استان برگزار و این اعیاد با حضور گسترده مردم  گرامی داشته می‌شود.

وی از برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه در بیش از ۸۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به صورت خودجوش و مردمی برگزار می شود که از ابتدای ماه شعبان آغاز و در نیمه این ماه به اوج خود می‌ رسد.

حجت الاسلام پورابراهیم ادامه داد: چراغانی و آذین‌بندی مساجد، ایستگاه‌های صلواتی، قرائت دعاهای ماه‌شعبان،اهدای ثواب طرح تلاوت نور، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، مسابقات فرهنگی با محوریت سیره زندگی ائمه‌اطهار (علیهم السلام)، خاطره‌گویی، شب‌شعر، مسابقات قرآنی از برنامه‌های این جشن‌ها است.

وی با بیان اینکه این جشن‌ها در نیمه شعبان به اوج می رسد،تصریح کرد: برگزاری گفتمان‌های مهدویت، پاسخگویی به شبهات، پخش‌نقل و شیرینی، برگزاری دعای توسل و ندبه، پاسخگویی به شبهات، احیا شب نیمه شعبان از برنامه های ویژه کانون های مساجد در میلاد حضرت حجت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.