به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی روز دوشنبه در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی شهدای اباتر صومعه سرا بیان داشت: از شما مردم می‌خواهم با شور و نشاط در پای صندوق‌های اخذ رأی در 29 اردیبهشت ماه حضور یابید.
وی ادامه داد: تمام دنیا به ایران چشم دواخته‌اند تا میزان مشارکت مردم در انتخابات آینده را بسنجند و بر این اساس، حضور بالای مردم در انتخابات، پشتوانه خوبی برای نظام ، انقلاب و دولت منتخب خواهد بود.
نجفی افزود : به هر میزان که میزان حضور مردم در انتخابات بالا باشد، رئیس جمهوری منتخب با قدرت بیشتری در مجامع جهانی حاضر می‌شود.
امروز (دوشنبه) با حضور استاندار گیلان در روستای اباتر شهرستان صومعه سرا سالن ورزشی شهدای این روستا به بهره‌برداری رسید.
استاندار گیلان همچنین از پروژه در حال ساخت کنار گذر تولم شهر بازدید کرد. نجفی در سفر به این شهرستان پس از حضور در مراسم کلنگ زنی سد لاستیکی تولم شهر، از مراحل ساخت این کنار گذر نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت کار این طرح مهم ترافیکی قرار گرفت.
کنار گذر تولم شهر به طول هزار و 700 متر و عرض 24 متر دارای سه دهنه‌ی پل 90 متری است و برای ساخت آن در مدت 24 ماه 135 میلیارد ریال هزینه می‌شود.
ساخت نهمین سد لاستیکی گیلان نیز امروز در تولم شهر صومعه سرا با حضور استاندار گیلان آغاز شد. این سد لاستیکی با حجم مخزن ذخیره آب 115 هزار مترمکعب و قدرت تنظیم آب سالیانه 18 میلیون مترمکعب بر روی رودخانه شاخرز تولم شهر ساخته می شود.
برای اجرای این طرح که به مدت 18 ماه به طول می انجامد مبلغ 110 میلیارد ریال هزینه می‌شود. توسعه و بهبود آبیاری اراضی شالیزاری به وسعت هزار و 660 هکتار از مهمترین اهداف ساخت سد لاستیکی تولم شهر است.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: فرزاد حسن پور ** انتشاردهنده: کبیری
7292/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.