رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز دوشنبه در این خصوص گفت: آرمین هادی پور تکواندوکار شایسته گیلانی توانست مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کند.
محسن سترگی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، هادی پور تکواندوکار شایسته گیلانی در وزن 54- کیلوگرم در این دوره از رقابت ها به مصاف حریفان خود رفت.
وی بیان کرد: این تکواندوکار شایسته و ملی پوش استان گیلان در جریان این رقابت ها ، توانست برابر همه رقبای خود به برتری برسد و عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را تصاحب کند.
وی اظهار کرد: هادی پور برای کسب مدال طلا در نخستین مبارزه خود سیمون کالیری از ایتالیا را با نتیجه 20 بر 6 شکست داد، سپس عدیل بلکدی تکواندوکار هلندی را 19 بر 5 از پیش رو برداشت و در ادامه به مصاف مارتیجن ویلمسن از بلژیک رفت و با نتیجه 12 بر 10 پیروز شد.
رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: این تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی نیز عظمت آبیبیلا از روسیه که مدال برنز قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد 11 بر یک شکست داد و در فینال این رقابت‌ها به مصاف قاسم مگمدوف از جمهوری آذربایجان دارنده مدال نقره قهرمانی جهان 2016 و برنز قهرمانی نوجوانان اروپا رفت و با نتیجه 9 بر 2 این حریفش را نیز مغلوب کرد و توانست مدال طلای این رقابت‌ها را برگردن بیاویزد.
سترگی اضافه کرد: در دومین دوره رقابت های تکواندو بین المللی جام ریاست جمهوری یونان که امتیاز المپیکی داشت ، بیش از یکهزار و 600 تکواندوکار از 54 کشور جهان در آن حضور داشتند.
وی ادامه داد: در پایان دومین دوره مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی یونان ، تیم ملی کشورمان با درخشش آرمین هادی پور از گیلان و سایر ملی پوشان با کسب چهار مدال طلا و یک مدال برنز عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کرد.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.