به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام یحیی عبادیان در نشست رسانه ای با خبرنگاران آستارا در سپاه ناحیه این شهرستان به مناسبت میلاد حضرت امام حسین (ع)، روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز افزود: خدمت در زیر پرچم ولایت و الگوگیری از معصومان، بزرگترین افتخار پاسداران و جانبازان است و در دفاع از حریم ولایت از امام و پیشوای خود درس گرفته اند.
وی ولایتمداری را از خصوصیات بارز پاسداران در محافظت از حریم انقلاب اسلامی دانست و گفت: زیبایی کار پاسداران تبعیت از ولایت و سید و سالار شهیدان است.
وی اظهار کرد: پاسداران الگویی چون امام حسین (ع) دارند و باید با الگو ‌گیری از حماسه عظیم عاشورا در نگهبانی از نظام اسلامی تلاش کنند.
وی گفت: 26 برنامه فرهنگی نظیر اعزام روحانیان اهل تشیع و تسنن به همایش علمی بصیرتی مرکز استان گیلان در روز 13 اردیبهشت، محفل انس با قرآن، همایش علمی و فرهنگی تبیین اندیشه آیت الله مطهری و تشکیل حلقات صالحین در حوزه ها و پایگاه های مقاومت در هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران توسط نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه آستارا برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سپاه در بیشتر حوزه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حضوری موفقیت آمیز دارد، ادامه داد: ساخت 50 هزار مسکن برای نیازمندان از برنامه های سپاه پاسداران در کشور است و سهم شهرستان آستارا در مرحله نخست، تکمیل 20 واحد مسکن برای افراد ضعیف جامعه بود.
حجت الاسلام عبادیان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، تصریح کرد: امروز دنیا از قدرت معنوی ایران اسلامی می هراسد و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تمام توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا، جمعی از جامعه کارگری شهرستان آستارا به مناسبت 11 اردیبهشت روز کارگر، مزار شهدای گمنام این شهرستان را گلباران کردند.
شهلا قاضی پور سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا در این آیین بیان کرد: جامعه کارگری ایران اسلامی همدوش سایر اقشار و در سایه بنیانگذار انقلاب اسلامی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش موثری بر عهده داشت.
وی افزود: این قشر در عرصه های مختلف حضوری اثرگذار داشت و امروز نیز وظیفه و تکلیف سنگینی برعهده دارد.
وی بیان کرد: پیروی از راه شهدا وظیفه است و کارگران نیز در پاسداری از خون شهدا مسئول هستند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 166 شهید را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.