حنیفی طوبستان از احداث ساختمان جدید ناحیه یک شهرداری رشت در خرداد ماه خبر داد و گفت: افتتاح سرای محله عرفان و اسماعیل آباد از مهم ترین پروژه حوزه فرهنگی بوده که اوایل تیرماه سال جاری قابل بهره برداری است.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا حنیفی طوبستان اظهار داشت: اهم فعالیت‌های ناحیه ۱ در حوزه‌های خدمات شهر، فرهنگی و اجتماعی، عمرانی، ملکی و شهرسازی خلاصه می شود.

رئیس ناحیه ۱ منطقه ۱ شهرداری رشت در خصوص تخلفات ساختمانی از سوی شهروندان ناحیه یک خاطرنشان ساخت: از آنجایی که در گلسار ساخت و ساز بدون مجوز کمتر اتفاق می‌افتد، تعداد اخطاریه های صادره از ناحیه یک در سال گذشته ۵۵۰ مورد بوده است.

وی در خصوص دیگر اخطاریه های صادره از شهرداری ناحیه ۱ افزود: ۱۴۰ مورد مربوط به نصب تابلوهای بدون مجوز، ۱۳ مورد پلمپ مکان های مشکل ساز، ۵ مورد تخریب ساختمان براثر تخلف ساختمانی، ۱۱۴ مورد در خصوص جلوگیری از سد معبر، ۳۰ مورد در خصوص بند ۱۴ ماده ۵۵ برای رفع خطر از بناها، ۵۷ مورد در مورد زمین های بایر اخطاریه از سوی ناحیه یک منطقه یک در سالی که گذشته صادر شد.

حنیفی طوبستان از احداث ساختمان جدید ناحیه یک در خرداد ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح سرای محله عرفان و اسماعیل آباد از مهم ترین پروژه حوزه فرهنگی بود که در سال ۹۵ شروع شده و تا اوایل تیرماه سال جاری قابل بهره برداری می باشد.

رئیس ناحیه ۱ منطقه ۱ شهرداری رشت، احداث پارک معین در پستک و پارکهای انتهای خیابان ۱۶۴ و ۱۸۴ را شاخص ترین پروژه در سال ۹۵ خواند و گفت: در سال جدید نیز احداث پارک بانوان در استاد معین و احداث فاز ۲ پارک انتهای خیابان ۱۶۴ از اهم پروژه های این ناحیه است.

حنیفی طوبستان مدیریت شهر را به ساختمانی تشبیه کرد و گفت: شهرداری به عنوان مدیر ساختمان و شهروندان به عنوان ساکنین واحدهای ساختمان ملزم به تعامل با یکدیگر در جهت رفع مسائل و مشکلات شهر هستند.

لذا مادامی که شهروندان همانند ساکنین یک واحد شارژ ساختمانی و به عبارتی عوارض ملکی خود را پرداخت ننمایند، شهرداری هم نمی تواند آنچنان که باید خدمات بهینه ای را ارائه دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.