مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه گفت : از سوی فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول معرفی شد که علیرضا فغانی داور سرشناس ایران نیز ، قضاوت بازی تیم های سپیدرود و نساجی قائمشهر را برعهده گرفت.
علیرضا وهابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین محمدرضا ابوالفضلی و جواد مداح به عنوان کمک داور ، فغانی را در این بازی همراهی خواهند کرد ، میثم پورکریمیان به عنوان داور چهارم و فریدون اصفهانیان نیز به عنوان ناظر داوران در این بازی حضور خواهند داشت.
وی اظهار کرد: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی قائمشهر در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.
وی بیان کرد: مسابقه یادشده عصر روز دوشنبه هفته جاری 11 اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد و تیم سپیدرود در این بازی حساس ، میزبان تیم نساجی قائمشهر است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط حساس جدول و حضور تیم سپیدرود رشت در مکان دوم رده بندی ، این تیم در صورت کسب پیروزی می تواند به لیگ برتر صعود کند.
تا پایان هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 58 امتیاز پس از تیم پارس جنوبی جم 62 امتیازی در مکان دوم و تیم نساجی قائمشهر نیز با کسب 46 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.