فرماندار رودبار گفت: نامزدهای انتخاباتی شوراها صادقانه بر اساس شرح وظایف، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های هر منطقه به ارائه و تبیین برنامه های خودپرداخته و به جای تخریب دیگران از کارهای مثبت خود بگویند و آرزوهای‌شان را مطرح نکنند.

به گزارش ایلنا از رودبار، سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در نشست تبیینی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر این شهرستان که در مجتمع فرهنگی سینمایی رودبار برگزار شد، گفت: همانطور که تاکنون بارها اعلام کرده‌ایم در برگزاری انتخابات پیش رو بر اساس ضوابط قانونی رفتار می کنیم و مر قانون فصل الخطاب است.

میرغضنفری افزود: از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراها که در صورت انتخاب ریل گذاری توسعه و عمران و خدمت در مناطق را باید انجام دهند، انتظار داریم در تبلیغات و ارائه برنامه ها ایجاد فضای پاک انتخاباتی را مد نظر قرار دهند که حد و شأن و جایگاه‌شان افضل بر تخلفات است.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی شوراها صادقانه بر اساس شرح وظایف و استعدادها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های هر منطقه به ارائه و تبیین برنامه پرداخته به جای تخریب دیگران از کارهای مثبت خود بگویند و از آرزوهای‌شان سخن نگویند.

فرماندار رودبار با مهم برشمردن وظایف و جایگاه شوراها گفت: جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا جایگاهی تخصصی است که درآن بحث ها ، تبادل نظر و ارائه طریقهای کارشناسی برای خدمت بیشتر به مردم موج می زند. 

وی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری را از اهداف مهم و شاخص ستاد انتخابات شهرستان رودبار ذکر کرد و گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در رقابت‌های خود باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند و به جای  تخریب دیگران، از  برنامه ها، راهکارها و اقدامات مثبت خود بگویند.

میرغضنفری همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت این ایام بیان کرد: آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردانی است که در حماسه دوران دفاع مقدس، با ایثار عزیزترین هستی خود و بر هم زدن تمام تئوریهای نظامی دشمنان، پیروزی انقلاب اسلامی را موجب شدند.

امام جمعه شهرستان رودبار گفت: نظام اسلامی همراه با تمام اقدامات و خدمات برجسته ای که انجام داده، با برگزاری انتخابات‌های مختلف نشان داده است که رأی و نظر مردم مهم و ارزشمند است.

حجت الاسلام مسعود داوودی افزود: اگر شورا را وسیله ای برای خدمت می دانیم باید تکلیف قانونی خود را در مراحل مختلف انتخابات از جمله تبلیغات انجام دهیم و به هرقیمتی تلاش نکنیم که منتخب شویم.

وی تأکید کرد: اگر از روشهای غیراخلاقی و غیر دینی در تبلیغات انتخابات استفاده کنیم و منتخب شورا هم شویم خیری در آن نیست.

در این نشست همچنین فرمانده انتظامی و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رودبار مطالبی را در خصوص چارچوب‌ها و ضوابط قانونی تبلیغات بیان کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.