رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : آرمین هادی پور تکواندوکار شایسته گیلانی به همراه تیم ملی عازم یونان شده تا در رقابت های بین المللی جام ریاست جمهوری این کشور شرکت کند.
محسن سترگی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، هادی پور تکواندوکار شایسته گیلانی در وزن 54- کیلوگرم در این دوره از رقابت ها به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
وی اظهار کرد: رقابت های تکواندو بین المللی جام ریاست جمهوری یونان از روز گذشته آغاز شده و آرمین هادی پور از گیلان نیز ، امروز(شنبه) برابر رقبای خود قرار می گیرد.
وی ادامه داد: امیدواریم که هادی پور بتواند در رقابت های بین المللی جام ریاست جمهوری یونان بدرخشد و با غلبه برابر رقبای خود ، مدال طلای این مسابقات را کسب کند.
وی بیان کرد: رقابت های تکواندو بین المللی جام ریاست جمهوری یونان امتیاز المپیکی دارد و امتیازات این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک محسوب می شود.
رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: به همین دلیل استقبال از این دوره از رقابت ها بسیار بالاست و بیش از یکهزار و 600 تکواندوکار از 54 کشور جهان در آن حضور یافته اند.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.