فیروز فاضلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان افزایش اجرا نسبت به چهار سال دولت دهم، سنجیده شده است.
وی با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مباحث فرهنگی و هنری اظهار کرد: از سال ٩٢ تا پایان سال ٩٥ تعداد ٥٥٦ عنوان نمایش در استان گیلان تولید شده که این مزان نسبت به ٤٣١ نمایش تولید شده در چهار سال دولت دهم، از رشد ٢٩ درصدی برخوردار است.
وی ادامه داد: تعداد دفعات اجرای نمایش ها از یک هزار و ٩١٥ اجرا در چهار سال دولت دهم، به دو هزار و ٩٧٥ اجرا در این دوره رسیده که این، حاکی از رشد ٥٥ درصدی دفعات اجرای نمایش در استان است.
فاضلی تصریح کرد: در زمان حاضر ١٦ سالن اجرا با ظرفیت شش هزار و ٤٠٠ صندلی متعلق به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در استان در حال فعالیت است.
وی تعداد برنامه های هنری اجرا شده توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شامل جنگ ها، جشن اعیاد و سوگواره ها در بازه زمانی سال ٩٢ تا پایان سال گذشته را ٩٨٥ مورد عنوان کرد و افزود: این رقم نیز نسبت به ٦٩٣ برنامه هنری اجرا شده در دولت دهم، از رشد ٤٢ درصدی برخوردار است.
'کجا بودیم، کجا هستیم' عنوان سلسله گزارش های روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از عملکرد این اداره‌کل در دولت تدبیر و امید در مقایسه با چهار سال دولت دهم است.
خبرنگار: مرضیه ضامن ** انتشاردهنده: کبیری
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.