به گزارش ایرنا، حسینعلی خدایگانی عصر چهارشنبه در نشست رسانه ای با خبرنگاران بیان کرد: لاهیجان با مدیریت یک دل و هم جهت شهری، توانسته موقعیت ممتازی بین شهرهای گردشگری کشور بدست آورد.
وی افزود: مدیریت شهری لاهیجان زمینه ای فراهم کرد که سرمایه گذاران زیادی به این شهر آمدند و همچنان تلاش می شود که باز هم این افراد جذب شوند.
به گفته خدایگانی ، لاهیجان از جمله شهرهایی است که 99درصد بودجه آن در سال گذشته محقق شده که این وضعیت در سطح شهرداری های استان گیلان بی نظیر است.
وی بودجه عمرانی و جاری امسال شهرداری لاهیجان را 452میلیارد ریال ذکر و اضافه کرد: این بودجه ها با مشارکت های مردم جذب و بسته شده است.
خدایگانی همچنین راه حل جدی مدیریت پسماند در شمال کشور را وارد عمل شدن وزارت کشور و استانداری های گیلان، مازندران و گلستان ذکر کرد و خواستار اختصاص اعتبارات کلان برای حل آن شد.
به گفته رئیس شورای اسلامی لاهیجان، باید به مردم و اعضای شوراها در این باره آموزش داده شود و طرح تفکیک زباله از مبدأ به درستی در شهرها اجرا شود.
وی در پاسخ به سوالی در مورد مشکل جزیره لاهیجان گفت: این جزیره قبل از تشکیل شوراها توسط استانداری و وزارت کشور وقت، فروخته شده بود ولی شورا در دوره های مختلف برای پس گیری آن اقامه دعوا کرد که در برخی موارد ، رأی به سود شورا و مردم صادر نشد.
لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار : فرهاد نظرپور ** انتشاردهنده: کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.