مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان بهره‌مندی از ظرفیت بانک سرمایه‌گذاری زیرساخت آسیا برای پروژه‌های فاضلاب 5 شهر استان را حائز اهمیت دانست و افزود: طی 4 سال آتی فاضلاب 5 شهر ساماندهی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، اولین نشست هم اندیشی مدیران شرکت آب و فاضلاب استان گیلان درخصوص سیاست‌های راهبردی آبفای گیلان با محوریت اقتصاد مقاومتی با حضور معاونین، مدیران امور ، مدیران ستادی و روسای ادارات برگزار شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش مجموعه کارکنان شرکت در سپری نمودن مشکلات سال 95 ، هدف از برگزاری این نشست را تصمیم گیری برای سال 1396 با مقتضیات جدید و امکانات پیش رو عنوان کرد.

وی وجود نیروهای متخصص و کارآمد را از افتخارات شرکت برشمرد و افزود: با تکیه بر علم و دانش و هوش کارکنان و برنامه ریزی با مقتضیات زمانی و آنالیز شرایط موجود و همچنین ترسیم نقشه راه به هدف خواهیم رسید.

مدیرعامل آبفای گیلان با تأکید بر تدوین برنامه های واقع گرایانه و قابل اجرا در حوزه معاونت ها تصریح کرد: توانمندسازی شرکت در تمامی ابعاد مهمترین هدف است و مهمتر از آن حوزه منابع انسانی است که با تلاش کارکنان شرکت به رشد و اعتلا خواهد رسید.

وی  افزود: توانمندسازی همکاران موجب توانمندسازی شرکت خواهد شد و آبفای گیلان نیازمند کارکنان فداکاری است که با در نظر گرفتن منافع جمعی به بالندگی و پویایی شرکت توجه داشته و در ارائه بهتر خدمات کوشا باشند.

 حسینی با بیان اینکه یکی از مشکلات شرکت عدم دقت در لوازم اندازه گیری است خاطرنشان کرد: با افزایش دقت در اندازه گیری خواهیم توانست محصول ارائه شده را بهتر محاسبه نمائیم تا بر درآمد شرکت افزوده گردد.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین یادآور شد: راهکار دیگر برای عبور از بحران ، کاهش پرت آب خواهد بود که موجب جذب درآمد بیشتر می شود و این موارد باید بعنوان شعار شرکت در سالجاری مدنظر قرار گیرد و برای رسیدن به این اهداف با جدیت تلاش نمود.

 حسینی بهره مندی از ظرفیت بانک سرمایه گذاری زیرساخت آسیا برای پروژه های فاضلاب 5 شهر استان را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: طی 4 سال آتی فاضلاب 5 شهر صومعه سرا، لنگرود، آستانه اشرفیه، لاهیجان و رودسر ساماندهی خواهد شد.

وی در پایان مجموعه کارکنان شرکت را خانواده بزرگ آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: با تلاش جمعی و حرکت در قالب برنامه مناسب این شرکت می تواند جایگاه خود را در کشور ارتقاء دهد و شاهد رشد و اعتلاء شرکت باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.