به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر سه شنبه برگزار شد ، تیم فوتبال دخانیات رشت توانست با نتیجه چهار بر یک برابر تیم فوتبال شهرداری ماسال به برتری برسد.
در جریان این دیدار که از هفته بیست و سوم این رقابت ها و در رشت برگزار شد، تیم فوتبال دخانیات رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام در این بازی خانگی ، با نتیجه پرگل حریف خود را شکست داد.
تیم فوتبال دخانیات رشت برای اینکه بتواند خود را به صدر جدول نزدیکتر کند و همچنان یکی از تیم های بالای جدولی باشد، در این بازی فقط باید به پیروزی می رسید که سرانجام موفق به این امر شد .
همچنین در دیگر مسابقه برگزار شده از هفته بیست و سوم این رقابت ها ، بازی تیم های فوتبال کادوس ماسال و رهگستران لنگرود با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها نیز، تیم های فوتبال چای ناطق لاهیجان و پاس گیلان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این مسابقه نیز با نتیجه مساوی 2 بر 2 پایان یافت.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال پاس گیلان همچنان صدرنشین است ، تیم های ملوان نوین بندرانزلی و شهرداری رضوانشهر نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 15 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی فوتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.