بیژن خالق وردی پور، عصر روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در فروردین ماه سال جاری یک هزار و 390 بار از واحدهای صنفی به خصوص نانوایی های آستارا توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان بازدید به عمل آمده است.
وی اظهار کرد: این بازرسی ها با هدف اعمال سیاست تنظیم بازار، اصلاح نظام توزیع با محوریت عدالت گستری و نظارت بر واحدهای توزیعی، تولیدی و خدماتی انجام شد.
وی بیان کرد: بیشترین تخلف احراز شده درج نشدن قیمت و گرانفروشی بود و صادر نشدن صورتحساب و کم فروشی از دیگر تخلفات متصدیان واحدهای صنفی در شهرستان آستارا بوده است.
خالق وردی پور با اشاره به انجام 31 مورد گشت مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت با اداره های مرتبط آستارا در بازار این شهرستان در فروردین ماه، از ثبت 36 مورد گزارش و شکایت مردمی در این مدت خبر داد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، مراتب را با شماره تلفن 124 به اداره صنعت، معدن و تجارت یا با شماره ثابت 01344819767 به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند.
شهرستان آستار با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی آن متمرکز شده است، یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور محسوب می شود.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا مدیر آب و فاضلاب شهرستان آستارا از اجرای طرح ارتقای کیفیت آب شرب روستاهای کانرود و گیلده این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با نصب دو دستگاه کلرزن در تاسیسات آبرسانی روستاهای یاد شده کیفیت آب شرب 880 خانوار ارتقا یافت.
قاسم کباری با اشاره به اینکه برای راه اندازی دستگاه های کلرزن، 10 میلیون ریال هزینه شد، افزود: 14 دستگاه کلرزن گازی و مایعی در تاسیسات آبرسانی روستایی آستارا کار گندزدایی و رفع آلودگی میکروبی آب شرب هشت هزار و 500 مشترک را انجام می دهند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.