دکتر حسین نعمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تالش افزود: مرکز جامع سلامت روستای کیش دیبی با 150 مترمربع زیر بنا و مساحت یکهزار متر مربع از منابع مالی دانشگاه علوم ‌پزشکی گیلان با 60 درصد پیشرفت فیزیکی، مرکز جامع سلامت روستای جوکندان با 480 متر مربع زیر بنا و مساحت یکهزار و 200 مترمربع با 68 درصد پیشرفت فیزیکی و مرکز درمان بستر بخش حویق با یکهزار و 40 متر مربع زیر بنا و مساحت یکهزار و 700 متر در این شهرستان در حال ساخت است.
وی اظهار کرد: مرکز درمان بستر بخش حویق به اتاق های بستری موقت کودکان و بزرگسالان، معاینه، ماما، پزشک عمومی، زایمان ترکیبی، احیا، دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، نمونه گیری خون، داروخانه، بهداشت محیط، تزریقات، استراحت کارکنان، حسابداری، کتترل و پذیرش، سوییت سرایداری، نگهبانی و سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مجهز می شود .
وی کوهپیمایی خانوادگی با شعار تحرک بدنی، تفریحات سالم، افتتاح نمایشگاه خطر سنجی سکته های قلبی معزی و سرطان را از برنامه های هفته سلامت در تالش عنوان کرد.
شهرستان تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده است و 2 بیمارستان و یک مرکز بهداشتی و درمانی در بخش مرکزی و هفت مرکز جامع سلامت روستایی و 87 خانه بهداشت در روستاهای این شهرستان فعال است.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7106 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.