به گزارش روز دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت:‌ ماموران پاسگاه پیر بازار حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
سرهنگ شعبانی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط شد، تصریح کرد:‌ راننده پراید به همراه دو سرنشین پس از انتقال به کلانتری به سرقت چهار فقره انباری منازل روستاییان اعتراف کردند.
وی افزود: در بازرسی از منزل متهمان، اموال مسروقه ای شامل سیم برق، پمپ آب ، آلات و ادوات کشاورزی کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی رشت به کشاورزان توصیه کرد که آلات و ادوات کشاورزی را بدون رعایت موارد ایمنی در مزراع یا انباری های که امنیت لازم را ندارد، رها نکنند وحتماً درب انباری های خود را به قفل مناسب مجهز کنند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از کشف 712 میلیون ریالی لوازم ماهیگیری قاچاق در رودبار خبر داد.
سرهنگ علی یوسفی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی پلیس راه رودبار به یک دستگاه خودروی وانت ‌نیسان مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 864 عدد لانسر، 72 هزار متر نخ لانسر و 47 هزار 268 قلم لوازم جانبی صیادی ساخت کشور چین که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.
رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان ارزش کالای کشف شده را 712 میلیون و 352 هزار ریال عنوان و خاطرنشان کرد: متهم 31 ساله پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.