مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز یکشنبه گفت: تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری کاشان عصر سه شنبه هفته جاری پنجم اردیبهشت ماه ، رو در روی هم قرار می گیرند.
میثم محبوب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقه یادشده، از هفته دوم از دور برگشت مرحله نهایی این رقابت ها ، در کاشان برگزار می شود و تیم داماش گیلان در این بازی میهمان است.
وی اظهار کرد: خوشبختانه تیم فوتبال داماش گیلان توانسته در 2 بازی قبلی خود به پیروزی برسد و به همین دلیل با روحیه خوب به مصاف تیم فوتبال شهرداری کاشان خواهد رفت.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که تیم فوتبال داماش گیلان در این بازی خارج از خانه نیز با ارایه یک بای زیبا و تماشاگرپسند برابر حریفش به برتری برسد تا با کسب سومین پیروزی متوالی ، در جدول رده بندی نیز صعود کند.
مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان ادامه داد: در جدول رده بندی مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم داماش گیلان با کسب هشت امتیاز در مکان سوم و تیم شهرداری کاشان با کسب 6 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار دارند.
تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های شهرداری فومن، آینده سازان برق جدید شیراز ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه هم گروه است.
در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه 6 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.