فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: 13680 مترمربع از اراضی ملی استان گیلان با حکم قضایی یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان رفع تصرف شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در گشت نوروزی یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان که از 27 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 صورت گرفت 13680 مترمربع از اراضی ملی استان گیلان به ارزش ریالی 43/520/000/000 ریال  با حکم قضایی یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان رفع تصرف شد.

سرهنگ شهریار نظمی فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی گیلان  اظهار داشت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، پس از تشکیل  یگان حفاظت از اراضی در این اداره کل، بیش از گذشته در راه حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متصرفین تلاش خواهد کرد و به افراد سودجو فرصت تعرض به بیت المال را نخواهد داد.

وی گفت: بیشترین رفع تصرقات در شهرهای لنگرود ، چاف چمخاله با 8700 متر مربع و بعد از آن در شهرهای سیاهکل ، کیاشهر ، فومن و آستانه انجام شد.

سرهنگ نظمی از همه مردم عزیز استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی بعمل آورده  و از خرید هر گونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.