به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا، یونس رنجکش افزود: 391 داوطلب در حوزه شهری و روستای شوراهای اسلامی آستارا ثبت نام کرده بودند و 2 نفر آنها در حوزه روستایی بخش های مرکزی و لوندویل انصراف دادند.
وی بیان کرد: پرونده داوطلبان در هیات های اجرایی شهر و روستا بررسی و با تایید هیات های نظارت، صلاحیت هفت داوطلب در حوزه شهرهای آستارا و لوندویل و حوزه روستایی بخش لوندویل رد و صلاحیت 382 نفر تایید شد.
وی ادامه داد: صلاحیت بیش از 98 درصد ثبت نام شدگان تایید شده است و داوطلبان رد صلاحیت شده می توانند اعتراضات خود را به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان گیلان اعلام کنند.
رنجکش اظهار داشت: پرونده معترضان در هیات های نظارت استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه نهایی به آنان ابلاغ خواهد شد.
فرماندار آستارا پرهیز از اعمال سلیقه و توجه به رقابت سالم را از مهمترین اولویت های هیات های اجرایی و نظارت در شهرستان عنوان کرد و افزود: داوطلبان تا زمان تبلیغات رسمی انتخابات از تبلیغات خودداری کنند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد، 58 هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند و در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 98.64 درصد مردم آن مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار :نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.