دریادار حبیب الله سیاری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در انزلی اظهار داشت: تاکید بر این است که مردم در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری، در انتخابات مشارکت صددرصدی داشته باشند.
وی افزود: در طول عمر پر برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، توانسته ایم به جهانیان ثابت کنیم که علاوه بر مشارکت مردم در انتخابات، همواره مردم سالاری دینی در کشور ما حاکم بوده است.
فرمانده نداجا ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیانگر جایگاه والای جمهوری اسلامی ایران در تحقق مردم سالاری دینی در دنیاست و مردم با حضور پرشور در انتخابات، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزایند.
به گزارش ایرنا غروب شنبه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش ، علاوه بر افتتاح سامانه شبیه ساز خودرو در واحد ترابری مجموعه آموزشی شهید نامجوی مرکز آموزش های تخصصی باقرالعلوم، از یادمان شهید گمنام آرمیده در این مجموعه آموزشی نیز رونمایی شد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) و همچنین مجموعه آموزشی شهید نامجوی مرکز آموزش های تخصصی باقر العلوم رشت در این شهر ساحلی مستقر است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.