به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر جمعه برگزار شد ، تیم فوتبال استقلال رشت توانست با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان به برتری دست یابد.
در جریان این دیدار که از هفته بیست و دوم این رقابت ها و در رشت برگزار شد، تیم فوتبال استقلال رشت موفق شد در این بازی خانگی به برتری برسد و هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کند.
همچنین در دیگر مسابقه های برگزار شده از هفته بیست و دوم این رقابت ها ، بازی تیم های فوتبال شهرداری چوبر تالش و دخانیات رشت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم فوتبال شاهین بندرانزلی با نتیجه 2 بر یک شهرداری کلاچای را مغلوب کرد.
در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها نیز، تیم های فوتبال آریا لشت نشا و شهرداری رضوانشهر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال پاس گیلان صدرنشین است ، تیم های فوتبال ملوان نوین انزلی و شهرداری رضوانشهر نیز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 15 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته فوتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.