علی نظرمحمدی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: بازی برابر تیم گل گهر در سیرجان بسیار سخت و مشکل است اما هدف ما کسب حداقل امتیاز در این بازی است.
وی اظهار کرد: البته تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر تیم های قدرتمند خوب و بهتر بازی می کند و امیدواریم که این امر در بازی با گل گهر نیز تحقق یابد و بتوانیم بازی زیبا و تماشاگرپسندی را انجام دهیم.
وی ادامه داد: تیم گل گهر سیرجان نیز یک تیم قدرتمند است که از بازیکنان و کادر فنی خوبی تشکیل شده اما برای صعود ، نیازمند به کسب حداقل امتیاز در این بازی هستیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: البته ما به حضور هواداران خود در بازی ها عادت کرده ایم و به نوعی طرفداران در طول مسابقات یار دوازدهم ما بشمار می روند و امیدواریم که در این بازی سخت خارج از خانه نیز ما را تنها نگذارند و بتوانیم با حمایت آنان در این بازی به پیروزی برسیم.
نظرمحمدی اضافه کرد: شرایط جدول هم اکنون بسیار حساس است و اگر بتوانیم در این دیدار امتیاز کسب کنیم با پیروزی در آخرین بازی که باید در خانه انجام دهیم ، به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و گل گهر سیرجان در هفته سی و سوم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، عصر روز دوشنبه هفته جاری چهارم اردیبهشت ماه در سیرجان به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 58 امتیاز پس از تیم پارس جنوبی جم 59 امتیازی در مکان دوم و تیم گل گهر سیرجان نیز با کسب 54 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.