به گزارش خبرنگار ایرنا، این نماشگاه در مرکز بهداشتی درمانی شماره پنج رشت، سالن اجتماعات کانون کوثر اداره آموزش و پرورش رودسر، طبقه اول مرکز بهداشت شهرستان بندرانزلی، مرکز بهداشتی درمانی شهید محمدزاده آستارا، مرکز بهداشت آستانه اشرفیه و سالن اداره ارشاد شهرستان لاهیجان برای حضور عموم مردم دایر است.
نمایشگاه یاد شده همچنین ، در مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شماره یک صومعه سرا، سالن اجتماعات بیمارستان غدیر سیاهکل، سالن اجتماعات مرکز بهداشتی شهرستان رودبار، سالن اجتماعات مرکز بهداشت لنگرود، سالن نمایشگاه های دائمی سازمان ارشاد اسلامی تالش و مرکز بهداشتی درمانی شماره سه شهری و روستایی فومن نیز برای بازدید علاقمندان دایر است.
در نمایشگاه یاد شده، دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان در زمینه ارتقاء سواد سلامت و ارایه اطلاعات لازم به مردم در زمینه سکته های قلبی، مغزی و بیماری سرطان در قالب بروشور و بولتن های آموزشی به معرض نمایش گذاشته شده است.
در این نمایشگاه به مدت یک هفته، کارشناسان با تجربه برای انجام مشاوره های لازم به مراجعه کنندگان در رابطه با سکته های قلبی، مغزی و بیماری سرطان و پرکردن فرم ها در این زمینه افراد پرخطر را شناسایی کرده و در صورت نیاز به ادامه درمان آنان را به مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی معرفی می کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: عموم مردم می توانند با حضور در نمایشگاه یاد شده در شهرستان های مختلف در رابطه با سکته های قلبی، مغزی و سرطان مشاوره های لازم را دریافت کنند.
شاهرخ یوسف زاده چابک روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر ضرورت توجه به پیشگیری از بیماری ها افزود: سکته های قلبی، مغزی و سرطان قابل پیشگیری است.
وی اظهار داشت: تغذیه و ورزش و فعالیت بدنی مناسب در روز نقش مهمی در پیشگیری از سکته های قلبی، مغزی و سرطان دارد.
هفته سلامت از امروز با شعار زندگی سالم بانشاط و امید آغاز شده است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.