اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: جهت گیری‌های سیاسی عوامل اجرایی و معتمدان استان گیلان و استفاده از منابع دولتی در آستانه انتخابات در هیچ دوره ای تا این حد وجود نداشت.

وی جهت گیری سیاسی دولتمردان گیلان در جریان انتخابات پیش رو را بی‌سابقه بیان کرد و ابراز داشت: در هیچ دوره‌ای تا این حد جهت‌گیری توسط مسئولان دولتی، معتمدان، عوامل اجرایی و نیز استفاده از منابع دولتی در جهت یک جریان خاص سیاسی وجود نداشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه سوگیری مدیران دولتی تخلف و باعث ایجاد شائبه و عدم اعتماد مردم می‌شود گفت: تلاش و مراقبت بیشتر شورای نگهبان و هیئت نظارت بر شوراهای شهر و روستا باعث برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در گیلان می‌شود.

عباسی با اشاره به توجه همه‌جانبه مسئولان گیلان به امر انتخابات افزود: در بعضی حوزه‌ها خدمت‌رسانی به مردم به حد صفر رسیده ‌که در این زمینه به استاندار گیلان توصیه می‌کنم به بهانه قرار گرفتن در آستانه انتخابات خدمت رسانی به مردم را فراموش نکند.

وی عدم پیشرفت در سایت نفتی رودسر را نتیجه کم‌کاری مدیریت استان، معاونت عمرانی استانداری و فرمانداری بیان کرد و گفت: قرار بر این بود استانداری و فرمانداری رودسر بخشی از زمین های مردم را آزاد کنند تا در آن مناطق سرمایه گذرانی را جذب کنیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استاندار و سازمان‌های مربوطه موظف به انجام تعهدات خود در زمینه سایت نفتی رودسر هستند و عملکرد نه چندان رضایت بخش آن‌ها هفته آینده در جلسه‌ای با وزارت نفت گزارش شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان از عدم تشکیل جلسه شورای اداری با حضور استاندار، مدیران استانی و نمایندگان گیلان در مجلس خبر داد و گفت: از خردادماه 95 کار رسمی نمایندگان در مجلس آغاز شده اما جلسه‌ای جهت معارفه و بررسی مشکلات استان با ریاست استاندار برگزار نشده است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی درباره لزوم برگزاری جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: برگزاری این جلسه باعث آشنایی نمایندگان با مدیران کل استان و در نتیجه ایجاد تعامل و همکاری هرچه بیشتر بین نمایندگان مجلس و مدیران کل می‌شود.

وی افزود: در چند ماه اخیر تغییراتی در دستگاه‌های دولتی ایجاد شده است که در نتیجه آن مدیرانی که دارای کارآمدی لازم نیستند وارد عرصه مدیریت شده‌اند و کسانی که نیاز به جابه‌جایی داشتند همچنان سرکار خود باقی هستند و این برخلاف انتظار نمایندگان استان گیلان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624160
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.