محمود قاسمی نژاد عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پروژه های انجام شده در این دولت در حوزه های عمران شهری و روستایی ، آبرسانی، برق و گاز رسانی ، دامپروری ، کشاورزی و گردشگری بوده و اعتبارات آن از محل اعتبارات بخش خصوصی ، تملک و دارایی و اعتبارات ملی تامین شده است.
وی افزود: در سه سال و نیم گذشته با اختصاص قیر رایگان از سوی دولت، راه بیش از 30 روستا آسفالت شد که بیانگر میزان رشد قابل توجه آسفالت معابر شهری و برون شهری در این شهرستان است و با وجود همه کاستی هایی که در روستاها داریم میانگین برخورداری راه روستایی شهرستان ماسال از میانگین استانی نیز بالاتر است.
فرماندار ماسال با اشاره به گاز رسانی به بیش از 40 روستا ، میزان برخورداری روستاهای شهرستان ماسال از گاز را 96 درصد اعلام و اضافه کرد: شهرستان ماسال در ردیف شهرستان های سبز استان به لحاظ گازرسانی قرار گرفته است.
قاسمی نژاد به حمایت دولت از واحدهای تولیدی و صنعتی و اعطای تسهیلات حمایتی به بیش از هفت هزار و 500 واحد راکد و نیمه فعال اشاره و افزود: در طول سه سال و نیم گذشته افزون بر 65 میلیارد ریال تسهیلات به واحد های نیمه فعال شهرستان ماسال در دولت یازدهم اختصاص داده شده است.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.