به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ، دکتر محمد علی نجفی در جلسه ی ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان با حضور مجمع استانداران گیلان با اشاره به اینکه بسیار خرسندیم بهار 96 میزبان پیشکسوتان خود هستیم گفت: امروز میزبان عزیزانی هستیم که در سال هایی منشأ خیر و خدمت در استان گیلان بودند. وی افزود: در 31 سال دوران خدمتی ام برخی از این عزیزان سمت استادی بر من دارند و در کنارشان توفیق خدمتگذاری داشتم.

وی همچنین با گرامیداشت یاد وخاطره ی شهیدان انصاری و نورانی استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: امروز باید یاد مرحوم داوران و فرحمند زاد را به عنوان استانداران فقید گیلان که روزهایی در این استان خدمت کردند و امروز از میان ما رفته اند را گرامی بداریم. استاندار گیلان همچنین به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی؛تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: در حوزه ی مسائل اقتصاد مقاومتی با توجه به تأکیدات رییس جمهور، در خصوص اقداماتی که دولت باید انجام دهد از مسیرهای مختلف در حال پیگیری هستیم.

وی به شروع اقدامات موثر از ابتدای دولت تدبیر و امید با تلاش مدیران اشاره کرد و افزود: انصافاً عملکرد استان در بخش های کشاورزی، صنعتی، تجاری و خدماتی عمدتاً در رتبه های برتر کشوری قرار دارد. استاندار گیلان به حضور 2روزه ی استانداران ادوار گذشته در گیلان اشاره و اظهار داشت: علاوه بر جلسه تخصصی در صبح امروز و جلسه ی ستاد اقتصاد مقاومتی، بازدیدهایی از منطقه ی آزاد و نیز بخش های صنعتی برای مشاهده ی پیشرفت ها و دستاوردهای استان در نظر گرفته شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: بعضاً ممکن است در مدت محدود تصدی مسولیت، استانداران توانایی هایی داشتند که نتوانستند به مرحله ی اجراء در بیاورند و یا پس از دوران خدمتی به پتانسیل های دیگری از گیلان دست یافتند که می توانند در حال حاضر برای اجراء آن را به مدیران استانی منتقل کنند. وی گفت: تمام تلاش ما بر این است تا با ارتقاء بهره وری ، رشد معیشتی مردم و تکمیل اقدامات شروع شده از قبل به رفع موانع موجود و رشد اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال دست پیدا کنیم.

در این جلسه که در حدود 3 ساعت به طول انجامید علاوه بر گزارش توفیقات حاصله توسط مدیران صنعت،معدن و تجارت،جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، راه و شهرسازی، شرکت گاز استان و فرماندار رشت، هرکدام از استانداران ادوار گذشته ی گیلان و نیز اعضای مجمع استانداران کشور به بیان تجارب مسئولیتی خود و راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال پرداختند.

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623894
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.