به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، سید هادی طباطبایی عصر چهارشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری فومن افزود: با پیروزی در این دیدار به جدول بازگشتیم و شانس صعود ما افزایش یافت. وی اظهار کرد: خوشبختانه در 2 بازی اخیر توانستیم از فرصت های به دست آمده بهتر استفاده کنیم و به پیروزی برسیم و با توجه به این امر، در جدول نیز صعود کنیم.
طباطبایی ادامه داد: البته هماهنگی خوبی بین بازیکنان ایجاد شده و شاهد این هماهنگی نیز بین تماشاگران هستیم تا استرس کمتری به بازیکنان وارد شود و هدف ما این است که با یکدلی و حمایت طرفداران خود، بتوانیم نتایج مطلوب تری کسب کنیم. وی بیان کرد: امیدواریم که در چهار بازی باقی مانده نیز بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم و به رقابت های لیگ دسته اول صعود کنیم تا جواب محبت هواداران را بدهیم.
طباطبایی اضافه کرد: در بازی برابر شهرداری فومن نیز حاشیه بسیار زیاد بود که اعتراضات بی مورد و همچنین اشتباهات داوری منجر به حاشیه های زیاد این بازی شد. سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: ما علاوه براینکه یک گل به ثمر رساندیم ، یک گل نیز به اشتباه آفساید اعلام شد و همچنین یک موقعیت مناسب دیگر داشتیم که آن موقعیت نیز از سوی کمک داور آفساید اعلام شد.
تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری فومن در هفته اول از دور برگشت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم کشور ، عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش گیلان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد. در مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه شش تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند. در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623893
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.