به گزارش خبرگزاری تسنیم از فومن، سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور عصر امروز در نشست خبری به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت: سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تاسیس این نهاد انقلابی و مردمی است که هرگز از یادها پاک نخواهد شد.

وی هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی دانست و خاطرنشان کرد: تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با دیگر نیروهای آموزش دیده نظامی از دیگر اهداف تشکیل این نهاد انقلابی است.

میرزاپور تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الهام از فرهنگ عاشورایی، عبرت از حقایق تاریخی اسلام و ایران با درک درست از شرایط فراروی انقلاب همواره در حوزه‌ ماموریت‌های قانونی خود حضور بالنده داشته و موفقیت‌های خود را مایه مباهات و مسرت ایرانیان قرار داده است.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نیروی مقتدر نظامی نقش تاثیرگذار خود را در جهان آشکار ساخته است، بیان کرد: این نهاد انقلابی مانند یک الگو با تفکر مقاومت و استکبارستیزی محبوب ملت‌های حق طلب و آزادیخواه قرار گرفته است.

وی گفت: سپاه پاسداران با تاسی از وصایای حضرت امام (ره) و منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری با روحیه و مدیریت جهادی، رویکردی تکلیفی، قانونمدارانه و توجه به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن و در راس آن آمریکای جهانخوار، ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری خود را در عرصه‌های نیاز انقلاب به صحنه آورده و گزینه‌های روی میز دشمن را عقیم کرده و پاسخ قاطع و کوبنده به دشمن در عرصه‌های مختلف داده است.

میرزاپور اظهار داشت: بی‌تردید آنچه باعث هجمه‌های رسانه‌ای جبهه دشمن علیه سپاه پاسداران شده است تعهد این نهاد انقلابی به‌عنوان مهم‌ترین مانع فراروی سیاست‌ها و راهبردهای ضد انقلابی و ایرانی آنان بوده است.

وی با بیان اینکه این نهاد انقلابی توانسته با وجود همه تلاش‌های شوم دشمنان، نقشه‌های سپاه پاسداران در مسیر رشد و بالندگی و پیشرفت سازندگی کشور را به واقعیتی آشکار تبدیل شده و اقتدار روز افزون خود را در حوزه های‌داخلی و منطقه‌ای سبب شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ابراز داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات انتقال پیام انقلاب به جهانیان است و حضور آحاد مردم می‌تواند مانند سنگین ترین موشک‌ها بر سر استکبار جهانی باشد.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات‌های گذشته ثابت کرده‌اند که گوش به فرمان ولایت هستند گفت: پیام حضور گسترده مردم در انتخابات این است که انقلاب همیشه زنده است و صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند و مهم‌ترین پیام حضور مردم در انتخابات آینده این است که مردم گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623887
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.