به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی در دیدار با معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در رشت، با بیان اینکه بخشی از افتخارات نظام و دولت مربوط به مجموعه پرتلاش وزارت دفاع است، افزود: دولت یازدهم درخصوص حمایت و پشتیبانی از بنیه دفاعی اقدامات درخشانی انجام داده است.
وی ادامه داد: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع نیز در این افتخارات سهیم است و به توان همکاران شما در خودکفایی دفاعی و اقتصادی، می بالیم که بخش بزرگی از آن نیز در دولت یازدهم انجام شد.
نجفی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بهترین مشوق برای خودکفایی اقتصادی و دفاعی هستند، گفت: این افتخارات مربوط به کل نظام است.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه امسال در زمینه اقتصاد دریامحور تلاش های بیش تری صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: صنایع دریایی وزارت دفاع در شکوفا شدن اقتصاد دریامحور می تواند کمک کند و ظرفیت مناسبی برای تقویت این برنامه هاست.
نجفی تاکید کرد: گیلان دانشگاه ها و شرکت های فناور و دانش بنیان خوبی دارد که می توانند در زمینه تقویت اقتصاد دریا محور و گردشگری دریایی با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع همکاری کنند.
معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان صنایع دریایی نیز در این نشست گفت: صنایع دریایی شهید تمجیدی یکی از مراکز مهم این سازمان است که در آن بیش از 400 هزار قطعه استفاده می شود که می تواند بازار کار وسیعی برای شهرک های صنعتی گیلان باشد.
امیر دریادار رستگاری راهبرد وزارت دفاع را علاوه بر تجهیز دفاعی کشور، حمایت از تولید ملی و اشتغال ذکر و اضافه کرد: این وزارتخانه علاوه بر تولید امنیت، به تولید ثروت، کار و اشتغال نیز توجه دارد.
وی ادامه داد: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، آمادگی کافی برای تامین نیاز شناورهای گردشگری و شیلاتی گیلان و انواع یدک کش ها را دارد.
رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از به آب انداختن چهارمین ناو موشک انداز ساخت این سازمان در خزر خبر داد و گفت: ناو موشک انداز سپر اوایل خردادماه امسال در گیلان به آب انداخته می شود که توسط متخصصین داخلی ساخته شده است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.