به گزارش ایرنا، ناخدا یکم عرشه و ستاد احمدرضا باقری روز سه شنبه در این مراسم اظهار کرد: 29 فروردین سالروز صدور فرمان تاریخی رهبر فقید انقلاب اسلامی مبنی بر حضور و اثبات وجود ارتش در دوران انقلاب اسلامی است .
وی خاطرنشان کرد: از زمانی که برابر صدور فرمان رهبر کبیر انقلاب (ره ) بحث وجود ارتش در کشور تثبیت شد، انگیزه لازم در ارتشیان برای حرکت به جلو و طی مسیر موفقیت و هر روز بهتر از روز پیش بودن سرمشق و سرلوحه کار قرار گرفت و این مسیر در طول بیش از 37 سال گذشته در کشور طی شده و امروز توانمندتر از قبل هستیم و فردا توانمندتر از امروز خواهیم بود .
فرمانده ناوگان شمال رژه ارتش و نیروهای انتظامی و بسیج را نشان دهنده اقتدار و توانمندی نیروهای دفاعی کشور خواند و افزود: نیروهای نظامی بهتر از گذشته با توانمندی و تشکلی بیش از پیش توانستند مراسمی شایسته روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و در خور مردم عزیز را به نمایش بگذارند.
ناخدا یکم عرشه و ستاد باقری یادآور شد : 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران سالگرد دفاع جانانه شهدا و کارکنان دلاور نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه رویارویی با نیروهای آمریکایی در 29 فروردین سال 1367 بود.
وی افزود: حضور ارتشیان در 29 فروردین ماه در مراکز استان ها ، تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر کبیر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده ارشد آجا در گیلان گفت : بنیانگذار انقلاب اسلامی سال 58 این تکلیف را برای ارتش مقرر کردند که همه ساله با حضور در شهرهای بزرگ با ساز و برگ و توانمندی ، قدرت خود را در راستای حمایت از انقلاب اسلامی و مردم ایران به منصه ظهور برسانند .
وی افزود : نظامیان ، امروز مجدداً ایمان ، اعتقاد ، تعهد ، پایداری و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان های انقلاب اعلام کردند.
فرمانده ناوگان شمال تاکید کرد : همانطور که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و رهبر فرزانه بیان کردند، دشمنان ایران و انقلاب اسلامی هیچ کاری از پیش نمی برند.
ناخدا باقری یکی از اقدامات خوب ناوگان شمال در سال جاری را اعزام ناوگروه به کشور قزاقستان برای نخستین بار عنوان و تصریح کرد: ناوگروه اعزامی پرچم جمهوری اسلامی ایران را در بندر اکتائو بر افراشت.
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با اشاره به این که سفر ناوگروه مایه مباهات و افتخار برای ایرانیان مقیم در این کشور شد، افزود: مقام های قزاقستان از این حضور ابراز خرسندی کردند و انشاءالله این امر باعث تعاملات خوب برای کشور باشد.
ناخدا باقری اجرای رژه دریایی در دریای خزر توسط سایر یگان های شناور منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش برای اولین بار، تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی در مزار شهدای استان ، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ، سخنرانی کارکنان این نیرو در مدارس برای انتقال فرهنگ به جوانان و اعزام تیم پزشکی به روستاها و مناطق محروم را از جمله اقدامات صورت گرفته به مناسبت روز ارتش طی این هفته اعلام کرد.
ستاد مرکزی منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرانزلی قرار دارد.
خبرنگار: گیتی بابایی ** انتشاردهنده: کبیری
6030/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.