به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش عصر دوشنبه در فرمانداری آستارا افزود: یک هزار و 500 نفر به افراد واجد شرایط رأی دادن در این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات قبل در آستارا افزوده شده و در انتخابات پیش رو، 95 شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در آستارا در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: 391 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کرده بودند و دو نفر آنها انصراف دادند و پرونده بقیه افراد در هیات اجرایی بررسی شده و در اختیار هیات نظارت است.
وی با بیان اینکه از مجموع افراد واجد شرایط در شهرستان آستارا، 370 نفر رای اولی هستند، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و امیدواریم شاهد پرشور شدن صحنه انتخابات در شهرستان آستارا باشیم.
رنجکش ادامه داد: از تمام امکانات و ظرفیت های دستگاه های اجرایی آستارا برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی نقص بهره گیری شده و مشارکت گسترده مردم، حماسه دیگری در تاریخ ایران برجای خواهد گذاشت.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.