به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر دوشنبه از هفته سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در یک هوای صاف و آفتابی و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.
در جریان این دیدار و در نیمه اول ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت طرفداران خود بر بازی تسلط داشت و توانست به گل برتری در این نیمه دست یابد. حسین کعبی بازیکن با تعصب سپیدرود در دقیقه 34 از سمت راست توانست مدافع مستقیم خود را جا بگذارد و با یک ضربه دقیق ، اولین گل بازی را به سود تیم میزبان به ثمر برساند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر پایان یابد.
با شروع نیمه دوم ، تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در همان دقایق اولیه این نیمه صاحب یک موقعیت مناسب شد و رضا بلیوند بازیکن این تیم توانست در دقیقه 48 ، گل تساوی این بازی را به ثمر برساند.
پس از به ثمر رسیدن این گل ، سپیدرود رشت بر بازی تسلط یافت و حملات متعددی انجام داد اما بازکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند و این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
قضاوت این دیدار را علی بای با کمک های میلاد قاسمی و احمد کاظم لو برعهده داشتند که در جریان این بازی ، حسین کعبی ، محمد رستمی و میثم فردوسی از تیم سپیدرود رشت ، مهدی طاهری و رضا بلیوند از تیم ایرانجوان بوشهر کارت زرد دریافت کردند.
با توجه به نتیجه این مسابقه ، تیم سپیدرود رشت 58 امتیازی شد و پس از پارس جنوبی جم در مکان دوم جدول قرار گرفت و ایرانجوان بوشهر نیز 35 امتیازی شد و در همان مکان سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.