رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر در نشست منشور اخلاقی انتخابات در مطبوعات ، نشریات و رسانه ها گفت : هرچه انتخابات پرشورتر باشد، اقتدار نظام بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رودسر، با حضور اصحاب رسانه-مطبوعات و نشریات، نشست منشور اخلاقی انتخابات با موضوع " مشارکت حداکثری در انتخابات "  در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار شد.

علی فلاح رنجبر اظهار کرد : مطبوعات و رسانه‌ها باید از ایجاد اختلاف مابین اقشار جامعه در مسائل نژادی و قومی و افترا به مقامات و نهادها و توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین از پخش شایعات و مطالب خلاف واقع و انتشار مطلب علیه اصول قانون اساسی اجتناب کنند.

وی ترغیب مردم برای تعیین نماینده اصلح - اجتناب از تخریب ، تهمت ، افشاء اسرار نامزدهای انتخاباتی در رسانه های گروهی و سایت‌های اینترنتی را از دیگر محورهای منشور اخلاقی انتخاباتی دانست و افزود : باید از انتشار هرگونه محتوا درجهت هتک حرمت و حیثیت نامزدهای انتخاباتی و نشر اکاذیب و تبلیغ علیه آنها خودداری شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر تصریح کرد:  رسانه ها با توجه به نزدیک شدن ایام حساس انتخابات باید سعی کنند قانون مداری انتخاباتی را از طریق تشریح قوانین در جامعه رواج دهند.

فلاح رنجبر افزایش حضور حداکثری مردم در انتخابات را از اهداف تشکیل این جلسه برشمرد و اذعان داشت: رسانه ها و مطبوعات در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش فزاینده ای را برعهده دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.