استاندار گیلان با اشاره به بهره برداری از پروژ های عظیم پارس جنوبی گفت: با تدبیر و دیپلماسی پویای دولت و حمایت‌های رهبری و مردم، ترفند استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی برای کاهش میزان تولید نفت ایران شکست خورد.

به گزارش ایلنا از تالش، نجفی استاندار گیلان در مراسم افتتاح مسکن مهر معلولین که در تالش برگزار شد، با اشاره به بهره برداری از فازهای 17 ، 18، 19 ، 20، 21 و طرح توسعه لایه نفتی میدان گازی پارس جنوبی اظهار کرد: بیگانگانی که با زبان زور و تهدید می‌خواستند اراده خودشان را به ملت ایران ‌تحمیل کنند و فروش نفت ایران را به 200 هزار بشکه در روز دربرابر دارو و غذا برسانند، امروز به برکت برجام و توفیقات آن، شاهد شکست ترفند خود هستند و امروز همه آن ترفندها با تدبیر ملت و دولت مردمی و حمایت رهبری شکست خورد.

وی افزود: امروز موفقیت‌های بزرگ برای دولت تدبیر امید وملت ایران حاصل شده است و دولت دکتر روحانی توانسته تولید و صادرات نفت را به بیش از 2 برابر برساند و برای اولین‌بار در تاریخ است که برداشت ایران از پارس‌جنوبی بیشتر از کشور قطر است.

استاندار گیلان در این خصوص اضافه کرد: حق مردم را باید گرفت که خوشبختانه دولت تدبیر و امید در این خصوص بخوبی عمل کرده است.

نجفی تصریح کرد: امروز بعد از 44 سال ادعا می‌کنیم که صادرات غیرنفتی ما از واردات پیشی گرفته است.

وی ادامه داد: در بخش‌های دیگر همچون طرح تحول سلامت نیز واقعا تحول بزرگی در کشور رخ داده است و غالب هزینه های کمیته امداد نیز به دوش دولت است که البته دولت خود را در این خصوص موظف می داند.

نجفی به دورانی که مردم بایستی با مبالغ هنگفت هزینه درمان را در بیمارستان‌ها تامین می‌کردند اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امروز مردم با کمترین هزینه مشکلات بهداشت و درمان خود را رفع می کنند و گاها در مواقعی نیز بعضی از درمان ها بصورت رایگان صورت می گردد که این از توفیقات بزرگ دولت تدبیر و امید است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در حوزه گازرسانی در تالش ۴درصد از متوسط کشوری بالاتر هستیم، اضافه کرد: در حوزه عملکرد سازمان بهزیستی در شهرستان نیز شاهد اتفاقات خوبی بودیم واینها تلاش ونگاه دولت‌تدبیر وامید را نشان می دهد.

نجفی با بیان اینکه مردمان خوب و با فرهنگ تالش شایسته خدمات بیش از این هستند، افزود: در صدد هستیم مشکلات تالش را حل کنیم.

وی به مشکل کمربندی و پل بزرگ تالش که شهرستان را با ترافیک شدید مواجه می‌کنند، اشاره کرد و گفت: همه این مسائل بایستی حل شود و تلاش می‌کنیم با بهبود اوضاع اعتباری این دو مسئله را حل کنیم.

نجفی به سخنان امام راحل (ره) و رهبرمعظم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: در توصیه هر دو بزرگوار، بیان‌خدمات دولت به مردم،بطور شفاف و صریح دیده می‌شود؛ اینکه در تریبون‌ها تخریب کنیم و بخواهیم مردم را ناامید کنیم صحیح نیست؛ به مردم دروغ نگوییم و با مردم عزیزمان صادق باشیم.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه سیاست دولت، حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال و رونق تولید است، توجه به احیای ظرفیت های اقتصادی را در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.

گفتنی است 48 واحد از مجتمع 192 واحدی مسکن مهر معلولان تالش امروز (یکشنبه) با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید و کلنگ احداث مرحله نخست شهرک شیلات این شهرستان نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی در ساحل خطبه سرای تالش به زمین زده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.