به گزارش عصر یکشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در پی دریافت گزارش مردمی در خصوص توزیع مرغ فاسد در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ محمود قاسمی خاطرنشان کرد: ماموران با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی محل دپوی مرغ های فاسد شدند و در بازرسی از این محل، سه هزار و 300 کیلوگرم مرغ فاسد را کشف و ضبط کردند.
وی افزود: در این رابطه متهم 44 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
سرهنگ قاسمی تصریح کرد: پلیس در برخورد با مواردی که سلامتی مردم را بخطر می اندازد، بسیار حساس است و مردم نیز هرگونه موارد مشکوک را با تلفن 110 به پلیبس اعلام کنند.
سرهنگ حسین نیک فرد فرمانده انتظامی لنگرود نیز اظهار داشت : در پی دریافت شکایت هایی مبنی بر فعالیت یک کلاهبردار حرفه ای در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از اطمینان از صحت موضوع، متهم را شناسایی و این فرد 32 ساله را طی یک عملیات پلیسی در منزلش دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: این متهم 31 میلیارد و 500 میلیون ریال از شریکان خود کلاهبرداری کرده بود که در این پرونده شش شاکی خصوصی علیه متهم اقامه دعوی کرده بودند.
سرهنگ نیک فرد خرید زمین ، خودرو و صدور چک بلامحل را از روش های کلاهبرداری این متهم عنوان و اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.
شهرستان های لاهیجان و لنگرود در شرق استان گیلان قرار دارند.
خبرنگار: فرهاد نظرپور **انتشاردهنده: کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.