فرماندار املش روز یکشنبه به ایرنا گفت: پس از دعوت از 30 معتمد محلی برای انتخاب اعضای اصلی هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 9 نفر به عنوان اعضای اصلی هیات های اجرایی این شهرستان انتخاب شدند.
یونس محمودی ادامه داد: علی سمیعی، یعقوب اصغری، محمدعلی شریفی، محمد عبدالله زاده، عنایت الله بالایی، باقر پیلوا، ایرج رضایی، انسیه لطیفی و زینب قسمتی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در املش انتخاب شده اند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
فرماندار املش افزود: در ۱۰۱ روستای املش و دو شهر املش و رانکوه، انتخابات شوراها برگزار می شود که در شهرهای املش و رانکوه، پنج نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب می شوند و در ۱۰۱روستای شهرستان به جز روستای گرکرود از توابع بخش رانکوه که پنج نفر بعنوان اعضای اصلی تعیین خواهند شد، در این روستاها سه نفر به عنوان عضو اصلی انتخاب خواهند شد.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در املش ، همایش مشارکت اجتماعی در انتخابات در این شهرستان برگزار شد.
حجت مهدوی مشاور استاندار گیلان روز یکشنبه در این همایش گفت: هنرمندان باید در شناساندن و معرفی گزینه های برتر به مردم اهتمام ورزند.
مهدوی افزود: هنرمندان باید مباحث را طوری که وجود دارد، برای مردم تبیین کنند و برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، تلاش مضاعف انجام دهند.
شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه، در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: علیرضاجهانی**انتشاردهنده:کبیری
7291/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.