به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سید محمدعلی ثابت قدم شامگاه شنبه در مراسم افتتاح پروژه آب‌های سطحی محله حمیدیان در رشت، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های مناطق کم برخوردار از اهداف شهرداری است.

شهردار رشت با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت‌های برخی از مناطق رشت 30 سال عقب‌ماندگی دارد، افزود: عقب‌ماندگی زیرساخت‌های رشت را نمی‌توان در فرهنگ و شهری مردم رشت جای داد و باید به توسعه زیرساخت‌ها توجه ویژه داشت.

ثابت قدم مباحث زیبا سازی، بهبود محیط شهری و توسعه زیرساخت‌ها را در زندگی شهروندان تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: ساماندهی آب‌های سطحی مقوله‌ای مهم و حائز اهمیت در شهر باران خیز رشت محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه معضلاب آب‌های سطحی در شهر رشت به حداقل رسیده‌است، خاطرنشان کرد: ایجاد فضایی آرام و محیطی سالم در رشت از اهداف شهرداری است که تلاش است به نقطه مطلوب در این حوزه دست یابیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه فضای آرام و محیط مناسب شهر موجب خدمات‌دهی مطلوب شهرداری و رضایت مردم از این نهاد می‌شود، بیان داشت: ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان و ارتقای خدمات‌رسانی از اقدامات شهرداری است.

ثابت قدم با بیان اینکه با شعار دادن نمی‌توان به عملکرد مطلوب رسید، تصریح کرد: هیچ سیستمی با شعار موفق نبوده و جامع عمل پوشاندن به شعار از اساس موفیقت است.  

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617910
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.