به گزارش خبرنگار ایرنا میرشمس مومنی زاده روز شنبه در همایش جلب مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با حضور جامعه ورزشی شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: با توجه به اهمیت افزایش مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای ، فرهنگیان و ورزشکاران به عنوان نخبگان جامعه، باید طلایه داران حرکت در این مسیر مهم و سرنوشت ساز کشور باشند.
وی افزود: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور، بیانگر این پیام است که سیاست های داخلی، خارجی، اقتصادی، اجتماعی و نوع تعاملات کشورمان با سراسر جهان برایشان اهمیت دارد.
مومنی زاده با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری یادآور شد: برگزاری هر دو انتخابات در نظامی که عرصه سهیم شدن مردم در سرنوشت کشورشان وجود دارد، باعث افتخار است.
فرماندار انزلی شرکت در انتخابات را علاوه بر حق مسلم هر فرد ایرانی بعنوان یک تکلیف ملی و شرعی ذکر و تصریح کرد: مردم شریف ایران نباید نسبت به آینده روستا، شهر، استان و کشور خود بی تفاوت باشند و انتظار می رود همگان علاوه بر شرکت در انتخابات، دیگران را نیز به حضور در پای صندوق های رای تشویق کنند.
فرماندار بندرانزلی تاکید کرد: انتظار می رود ورزشکاران و قهرمانان شهرستان بندرانزلی همچون افتخارآفرینی در زمان حضور در عرصه رقابت های جهانی، در انتخابات پیش رو نیز رکورد بزنند.
مومنی زاده با تاکید براینکه ایجاد بستر لازم در کنار امنیت انتخابات از اهمیت فراوانی برخوردار است، افزود: هیچ شخص حقیقی و حقوقی و هیچ جریانی نمی تواند انتخاب فردی را در انتخابات به کسی تحمیل کند ولی تاکید بر این است که مردم فعالانه شرکت کنند .
به گزارش خبرنگار ایرنا بر اساس اعلام ستاد انتخابات گیلان، 15 هزار و 454 نفر برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ثبت نام کرده اند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ، 29 اردیبهشت ماه در سراسر میهن اسلامی برگزار خواهد شد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و 41هیات ورزشی و حدود 13 هزار ورزشکار سازمان یافته در امر ورزش این شهرستان فعالیت دارند.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.