جشنواره خیرین مدرسه ساز تالش با هدف تجلیل از خیرین مدرسه ساز و جلب مشارکت همگانی در توسعه و گسترش فضاهای آموزشی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از تالش، جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان تالش با هدف تجلیل از خیرین مدرسه ساز و جلب مشارکت همگانی در توسعه و گسترش فضاهای آموزشی با حضور مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان، سیدعیسی مهدوی فرماندار تالش، میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و جمعی ازمسئولین و خیرین مدرسه ساز در سالن معراج اداره ارشاد تالش برگزار شد.

مقدم در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) از برگزاری این همایش و عوامل اجرایی آن صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

 وی ضمن تجلیل ازمشارکت خیرین  در امر مقدس مدرسه سازی افزود: باید صمیمانه قدردان کسانی بود که قلبشان برای ایران عزیز می تپد .

مدیر کل نوسازی مدارس گیلان با اشاره به آغاز سال جدید و با بیان اینکه فصل بهار و ماه فروردین پیام آور عشق و مهر خدا به مخلوقات است خاطر نشان کرد:نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت در جامعه کاری بسیار ارزشمند است و می تواند بالاترین پیام را داشته باشد.

 وی با تاکید بر اینکه حتی برای یک دانش آموز باید فضای مناسب آموزشی فراهم کنیم،اذعان داشت: اگر می خواهیم جامعه ای خلاق،پویا و با نیروی انسانی کار آمدو پرسشگر داشته باشیم باید زیر ساخت های فرهنگی را با مشارکت و همدلی به خوبی بنا کنیم.

 سیدعیسی مهدوی فرماندارشهرستان تالش هم وجود فضای آموزشی را یکی از ابتدایی ترین و با اهمیت ترین نیازهای آموزش و پرورش برشمرد و گفت: ایجاد فضایی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان و کمک به جلوگیری از بازماندن دانش آموزان از تحصیل از بهترین امور خیر است.

وی مدرسه سازی را باقیات صالحات دانست و افزود: کسانی که در این کار خیر وارد می شوند تفاوت اساسی با دیگران دارند که آن گذشت از مال است.

گفتنی است سخنرانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان تالش، سخنرانی گلچین عکاس بین المللی و از خیرین مدرسه ساز، اجرای موسیقی زنده، قرائت دکلمه و در نهایت اهدای لوح سپاس به خیرین از جمله برنامه های اجرایی این مراسم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.