به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد احمدی‌پور شامگاه جمعه در نشست خبری در رشت،  با اشاره به اینکه معتمدان هئیت‌های اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری در مناطق مختلف گیلان انتخاب شدند اظهار داشت: انتخابات مذکور روز گذشته در مناطق مختلف استان‌گیلان برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه  دوازدهمین انتخابات معتمدان هئیت‌های اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری 43 شهر و بخش‌های مستقل گیلان انتخاب شدند افزود: استان‌گیلان خود را برای یک انتخابات پر شور آماده می‌کند.

احمدی پور با تاکید بر اینکه برای انتخابات ریاست‌جمهوری معتمدان هئیت‌های اجرایی باید در 16 فرمانداری و بخش‌های مستقل استان‌گیلان انتخاب می‌شدند خاطرنشان کرد: شب گذشته هئیت‌های اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری در مناطق مختلف استان‌گیلان تشکیل شد.

وی با اشاره به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان‌گیلان گفت: با توجه به اینکه مرحله اول رسیدگی  صلاحیت کاندیداها بر عهده هئیت‌های اجرایی بخش‌ها و شهرستان‌ها است، صورت‌جلسه بررسی صلاحیت کاندیداهای شورا‌ها روز گذشته به هیئت نظارت بخش‌ها و شهرستان‌ها ارسال شده است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با تاکید بر اینکه براساس زمان‌بندی انتخابات، تمامی مراحل قانونی در خصوص برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گیلان انجام شده است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با اقدامات مطلوب و قانونی انتخابات پرشوری را در گیلان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616065
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.