به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا افزود: داشتن روحیه جهادی، تحول آفرینی، اعتقاد به گفتمان انقلاب، ایستادگی در برابر استکبار جهانی، توجه به ساده زیستی و قانون گرایی از شاخص های مهمی است که مردم باید در انتخابات به آنها توجه کنند.
وی با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش اضافه کرد: در اوایل انقلاب اسلامی برخی به دنبال حذف ارتش بودند ولی امام خمینی (ره) با تیزبینی خودشان به حمایت از ارتش برخاستند و ارتش نیز با تقدیم 50 هزار شهید توانست اقتدار و عزت خود را در جهت حفظ ارزش های انقلاب به نمایش بگذارد.
وی با محکوم کردن حمله موشکی آمریکا به سوریه، ملت و دولت ایران اسلامی را به عنوان حامی اصلی سوریه و خط مقاومت اعلام کرد.
خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه برخی به دنبال تطهیر چهره منافقان در کشور هستند، بیان کرد: مردم ایران اسلامی جنایت های منافقان و به خصوص ترور 17 هزار نفر از هم وطنان در دوران انقلاب اسلامی را فراموش نخواهند کرد.
حجت الاسلام حافظ نیا در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از معتکفان و اعضای ستاد اعتکاف شهرستان آستارا گفت: امسال حدود 65 درصد از معتکفان این شهرستان و سراسر کشور، قشر جوان بودند که با وجود تبلیغات سوء دشمنان، این امر نشانگر دیندار بودن جوانان ایران اسلامی است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی **انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.