نظرعلی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، درباره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تنها راه حل عبور از معضلات و چالش‌های کشور وحدت و اتحاد بین نیروهای انقلابی است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان تصریح کرد: تمام دلسوزان انقلاب با توجه به شرایط فعلی در یک حرکت همگرایی در سراسر کشور در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

وی گفت: رسیدن به گزینه واحد در به ثمررسیدن اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

علیزاده تصریح کرد: با انتخاب یک یا دو گزینه واحد بنا بر شرایط پیش‌رو می‌توانیم این خط را بشکنیم و پیروزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را تامین کنیم.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان افزود: تبعیض، فقر، فساد در ابعاد مختلف تنها با ورود نیرو و دلسوزان انقلابی در سراسر کشور، استان و شهرستان‌های کوچک و بزرگ تحقق خواهد یافت.

وی به گسترش کمیته‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان اشاره کرد و گفت: در کنار 20 کمیته‌ای که در استان گیلان اعلام موجودیت و حمایت کرده‌اند چند کانون جدید به جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی گیلان اضافه شده است.

علیراده اظهار داشت: کمیته اصناف و بازاریان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان راه اندازی و اعلام موجودیت کرده است و کمیته ادارات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان نیز در یکی دو روز آینده راه اندازی می‌شود.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: از همه دلسوزان نظام و انقلاب انتظار داریم در جهت تقویت و گسترش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیش از پیش  تلاش کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 615487
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.