رحیم عطایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به اینکه ثبت نام هیجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در گیلان آغاز شد اظهار داشت: علاقه‌مندان واجد شرایط با ثبت نام در سایت سازمان فنی و حرفه ای می‌توانند در مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان گیلان با بیان اینکه  36 رشته در جدول مسابقات ملی مهارت پیش بینی شده است افزود: افرادی که دارای مهارت و رده سنی اعلام شده در جدول مسابقات ملی مهارت هستند می‌توانند در مسابقات مذکور شرکت کنند.

عطایی‌پور رده سنی مسابقات ملی مهارت را زیر 21 سال عنوان کرد و گفت: رده سنی مسابقات ملی مهارت در دو رشته ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک برای جوانان زیر 24 سال است.

وی با تاکید بر اینکه مسابقات مذکور همانند هر سال در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در مرحله شهرستانی، اداره کل فنی و حرفه‌ای گیلان باید تا 23 تیرماه کار نام نویسی از علاقه‌مندان و انتخاب منتخبان شهرستانی را انجام دهد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان گیلان بیان کرد: مسابقات ملی مهارت فرصت مطلوبی است تا جوانان برای شکوفایی استعداد و مهارت‌های خود از این ظرفیت بهره برده و علاوه بر استفاده از مهارت‌ها به توانایی‌های خود بیفزایند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615432
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.