مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز پنجشنبه گفت: احمد اسماعیل پور فوتسالیست شایسته گیلانی در لیست 10 نفره بهترین‌ بازیکنان فوتسال جهان قرار گرفت.
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار گیلانی که عضو تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان است در این فصل به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت و در مسابقات فوتسال جام‌جهانی نیز خوش درخشید.
وی اظهار کرد: درخشش اسماعیل پور در مسابقات جام جهانی ، مسؤولان را وادار کرد تا وی را سومین بازیکن برتر این مسابقات اعلام کنند و هم اینک نیز ، نام این بازیکن گیلانی در بین 10 بازیکن برتر جهان قرار گرفته است و یکی از نامزدهای دریافت بهترین‌ بازیکن جهان است.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: البته این بازیکن کار دشواری در رقابت با نمایندگان برزیل، اسپانیا، آرژانتین، پرتغال و روسیه دارد اما قرار گرفتن نامش در بین این 10 گزینه نیز خود یک موفقیت بزرگ برای فوتبال ایران ، گیلان و خود وی محسوب می‌شود.
علیپور ادامه داد: همچنین احمد اسماعیل‌پور بازیکن گیلانی تیم فوتسال گیتی‌پسند، یکی از ارکان مهم قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور بود.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.