فرماندار لنگرود، نجات کشور را به حضور مستمر مردم دانست و گفت: قدرت ما رأی مردم است و امروز معادلات دشمن را حضور مردم بر هم می‌زند.

به گزارش ایلنا از لنگرود، سیدرضا جوادپور، فرماندار لنگرود در همایش رای اولی‌ها که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: اداره امور کشور برابر قانون اساسی توسط مردم انجام می‌شود و مردم اراده خود را از طریق انتخابات نشان می دهند.

وی با تاکید بر نقش محوری مردم در کشور، اظهار کرد: تمام عزت و افتخار ما به حضور مردم در صحنه است و رای اولی ها هم باید از این فرصت خود استفاده و بدانند که رای تک تک افراد سرنوشت ساز و تعیین کننده است.

جوادپور، نجات کشور را به حضور مستمر مردم دانست و تصریح کرد: قدرت ما رأی مردم است و امروز معادلات دشمن را حضور مردم بر هم می زند و اهداف اینگونه همایش ها هم تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

فرماندار لنگرود ادامه داد: رأی، آگاهی و هوشیاری مردم در انتخاب یک اندیشه، کشور را از یک مهلکه بزرگ نجات و دشمن را ناکارآمد می کند و مردم پشتیبان نظام هستند.

جوادپور با تاکید بر مشارکت گسترده در پای صندوق های رای، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات باید در امنیت کامل، سالم، رعایت بی طرفی و مشارکت حداکثری برگزار شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.