فرماندار سیاهکل در همایش دانش آموزان رأی اولی در سیاهکل گفت: شما آینده‌سازان مملکت هستید همه در انتخابات شرکت کنیم به کسی رای دهید تا از آینده‌ای که خواهید ساخت بهترین راندمان را داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، در راستای اجرای طرح مشارکت حداکثری درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همایش دانش‌آموزان رأی اولی مدارس دخترانه بخش مرکزی، در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

اسلامی فرماندار سیاهکل در این همایش با تبریک فرار رسیدن سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی (ع) همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: امنیتی که اکنون در کشور حاکم است مرهون فداکاری‌های شهدای گرانقدرمان است که باید این نعمت را قدر بدانیم.

وی ضمن تبریک به دانش‌آموزان حاضر در همایش که برای اولین بار جهت تعیین سرنوشت کشور، شهر و روستای خویش در انتخابات شرکت می‌نمایند، گفت: قدر این روزها را بدانید شما اکنون به بلوغ سیاسی رسیده‌اید از مشاوره مشاوران حتی روانشناسان استفاده کنید، در جامعه امروز استفاده از مشاوره روانشناسان عیب نیست بلکه یک نوع زندگی مدرن است، شما آینده‌سازان مملکت هستید آینده کشور در دست شماهاست همه در انتخابات شرکت کنیم به کسی رای دهید تا از آینده‌ای که خواهید ساخت بهترین راندمان و استفاده را ببرید، قدر و منزلت شهرستان خود را بدانید با انتخاب درست می‌توانیم اثرگذار باشیم با حداقل‌ها بسازیم و افق روشنی را برای خود رغم بزنیم.

فرماندار سیاهکل گفت: سیاهکل علیرغم سابقه دیرینه‌اش در بحث توسعه و عمران قابل قیاس با شهرستانهای دیگر نیست بلکه عقب است، باید تحقیق کنیم که چه باعث شده که نمی‌توانیم یک تصمیم درست بگیریم.

وی همچنین خطاب به دانش‌آموزان گفت: رای شما ارزش دارد یک رأی در سرنوشت کشور تأثیرگذار است تحقیق را سرلوحه کار خود قرار دهید، دولت‌ها را از ابتدای انقلاب که کار کرده‌اند تحقیق کنید و دانش خود را در این زمینه بالا ببرید با تحقیق خود را بروز کنید شهرستان سیاهکل اقتصاد آن بر پایه کشاورزی و گردشگری است NGO ‌های خوبی در شهرستان داریم که از همه آنها می‌توان نهایت استفاده را برد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.